Söndag

Wordfeud funkar inte, så jag har inget att göra innan sömntabletten börjar verka..

Tävlade i fredags, och det gick mindre bra.. Guling var inte så taggad, inte alls om man ska vara ärlig.. Hade det varit en snigel i ridhuset hade den varvat Munin.. I LB:1 fick jag 56,21% och i LA:1 fick jag 54,74%.. Han gick bättre i sista klassen, men det var fortfarande långt i från bra..

Idag var han som vanligt och rida, eller kanske till och med lite piggare än vanligt.. Kunde han inte varit så i fredags.. Hästj*#%•....

Imorgon är det jobb som gäller, fy fan känner mig inte taggad.. Men det är bara hoppas på att vecka går fort, så det snart blir lite ledigt igen..


Kommentarer
Postat av: Ida

åh vad fina ni är <3

2012-01-20 @ 20:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0