Vab igen..

Måndagmorgon, och jag börjar med att försova mig.. Kommer till jobbet typ en timme sen och hinner vara där i ca 15 min innan Bella ringer och säger att hennes magont blivit värre.. Avvaktade lite, men vid 9 gick jag hem.. Har ringt VC, nu får dom kolla vad det kan vara, det är inte normalt att ha så mycket magknip som hon har.. Lös och hård i magen om varannat... :/ Misstänker kanske laktos, vi käkade semlor med varm mjölk igår.. Och hon började klaga redan igår kväll.. Just nu sitter jag och väntar på systeryster som skulle hit på kaffe när hon har lunch..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ni har inte undersökt ifall det kan va gluten? Lätt att testa med ett enkelt blodprov.

2012-01-30 @ 19:08:25
URL: http://mytime85.wordpress.com
Postat av: Ida

William har varit mjölkallergiker och hade samma symptom som Bella. Kolla upp det eller så testar ni en helt mjölkfri period och ser hur det går :-)

2012-01-30 @ 20:49:10
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Anna

Ska ju som sagt till läkaren, testar utan mjölk nu en tid och ser vad som händer...

Antar att dom tar blodprover på henne...

2012-02-01 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0