trött..

Har klickat upp bloggen säkert 10 gånger idag, men kommer inte längre än så...
Är så jävla trött och orkar inte tänka.. Det var typ lika igår, var han min energi tagit vägen?
Tur att jag ska till kuratorn och tömma packningen lite imorgon, då kanske det blir lite lättare sen..

Började jobba lite idag, känns sådär. Kändes helt okay i handen, men det tar ett tag att ställa om sig och då blir det lite jobbigt psykiskt.. Men det kommer säkert gå bra..

Ska till ortopeden på onsdag, får se vad dom säger om min svullna hand. Det vill liksom inte ge sig...

Idag är en sån dag som jag egentligen bara vill dra täcket över huvudet och aldrig mer vakna, men det går ju inte.. Då får man leta positiva saker, alla har vi nåt glädjeglitter..






If happy ever after did exist
I would still be holding you like this
All those fairytales are full of shit
One more stupid love song I'll be sick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0