Det sägs att leenden smittar..

.. Så varför frågar du mig varför jag inte ler...

Hemma på lunch och samlar kraft för att orka en eftermiddag på jobbet.. Förut gick jag till jobbet för att samla kraft till att orka vara hemma.. Tänk vad saker kan ändras fort.. För mig tror jag det mesta beror på att jag blev av med min vice tjänst.. Känns skittråkigt.. Dessutom tycker jag inte jag fick nån bra förklaring till det.. Jag fick en massa förklaringar, typ jag är inte stabil, har för mycket frånvaro och några sena ankomster.. Dessutom är frånvaron vab, då jag var på frånvaro samtal för ett tag sen och det fanns inget att anmärka.. Känner mig arg och ledsen.. Och det gjorde ju inte saken bättre att jag typ glömde meddelas och fick veta allt sist.. Då det inte spelar nån roll vad jag säger, någonannan hade redan fått tjänsten.. Borde man inte prata om vad som är fel innan, erbjuda hjälp om det skullle behövas... Jag ser det då som att även om saker förändras är jag inte lämplig, säg det på en gång då..

Helt ärligt, nån som har ett jobb över till mig?? Jag måste bort från mitt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0