En bra dag var länge sen..

Det känns som det var länge sen jag uppdaterade när jag hade en bra dag.. Idag var en bra dag, jag är frisk.. Haha. Tror jag aldrig har varit så glad över att gå till jobbet som idag. Hoppas verkligen jag håller mig frisk nu. Denna höst och vinter har varit hemsk, jag och Bella har varit sjuka i ett känns det som. Men nu när solen tittar fram hoppas vi det blir ändring på det..

Var och red idag oxå. Fick rida båda, då den gula hade stått lite för länge och ville visst göra sig av med överskottet energi han samlat på sig.. Sen var det kanske en och annan vårkänsla som pirrade i kroppen oxå..

Hur som helst när han skuttat klart gick det superbra.. Tränade på några moment som kommer i programmet jag ska rida på tävlingen, och det börjar faktiskt kännas riktigt bra.. Hoppas verkligen han sköter sig den dagen.. Skulle bli så stolt då..

Den bruna gick oxå bra idag.. Fortsätter det så här kanske jag har två hästar att tävla i vår.. Det vore ju skitkul..

Nu ligger jag i sängen helt slut efter dagen, mina armar typ skakar och jag har svårt att träffa rätt bokstav, men det är det värt.. Mina underbara hästar är guld värda för mig.. Utom dom och Bella såklart hade jag nog inte funnits idag.. Det är dom som får mig att orka när livet är som värst.. Hoppas dom förstår hur viktiga dom är för mig..


Kommentarer
Postat av: Liva

Sv; haha, nä det blev något fel med kommentarerna på det inlägget. Fick ett mejl om det, men det blir så ibland när man bloggar från mobilen...

Men under osten.. Nähädu. Det har inte min mamma lärt mig.. ;D

2012-03-18 @ 23:25:37
URL: http://livas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0