Fy fan för magsjuka..

usch och fy.. Det är verkligen det värsta som finns, men nu är jag på fötter igen, dock lite matt i kroppen bara.. Har fått i mig både frukost och lunch idag så nu borde det snart bli bättre.. Tänkte försöka mig på att rida idag.. Blir nog inget träningspass men så kusen får motion iaf, fast nu när jag tänker efter är det kanske bättre att tömköra..

Typiskt att det skulle komma just nu, jag som ska tävla snart och har knappt ens börjat träna.. Rider mest den bruna nu och det är den gula jag ska starta.. Men men det får gå som det går, är nöjd bara jag kommer till start.. Det är ju våran första riktiga dressyrtävling.. Är nervös som fan men det kommer bli kul.. Hela familjen ska med som på den gamla goda ponnytiden :)

Bellsibubb ska in till logopeden idag, men Mackan är snäll och tar det.. Mest för att jag skulle slippa avboka kuratorn, vi lyckas alltid få tider samtidigt.. Dom skulle äta på McDonalds och ha det lite mysigt.. Det blir nog kul för dom.. Själv ska jag pallra mig ut på promenad i det fina vädret innan det är dags att gå till vårdcentralen.. Känns som jag kan behöva lite sol på mig efter att ha legat i sängen ett tag.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0