Tisdag

Sitter just nu på bussen på väg till Nyköping.. Isabell ska till tandläkaren och logopeden.. Börjar bli trött på dessa bussresor, men vad gör man inte för sitt barn..

Tänkte passa på att kolla lite kläder oxå, för vi har en massa dötid mellan besöken.. Kan till och med kan köpa nåt, har ju pengar kvar på mina presentkort jag fick av mamma i julklapp..

Börjar bli grymt nervös, bara 3 veckor kvar tills jag ska tävla.. Och jag har inte ens börjat träna ännu, kanske dags att plugga programmet med tanke på att jag red fel sist.. Haha.. Kommer se kul ut, min skrutt och en massa långbenta dressyrhästar.. Men jag tävlar bara mot mig själv och så vill jag ha över 55%, för då har jag två kval klara till SM.. Vore lite häftigt att ridit SM.. Men vi får få, det är mycket som måste fixas om det ska funka.. Men det är kul att drömma..

Varför kan man inte längre ladda upp bilder med bloggappen, får alltid felmeddelande... Bajs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0