Underbara renbäddade säng

Det är få saker som är så mysigt som att nyduschad gå att lägga sig i en renbäddad säng...

För övrigt föreslog min telefon att jag skulle skriva budkavlar istället för nyduschad, vad fan är budkavlar??

Blev inget stall för mig idag, kände att orken inte riktigt räckte till ännu.. Men håller tummarna för imorgon.. Saknar ju min gula prins..

Tog en 20 min promenad idag på dan, shit vad mysigt väder det är.. (Jag vet att jag är lite efter, men jag har varit sjuk). Lite synd att det blåser så mycket..

Undrar lite vad som hänt med mitt immunförsvar.. Visst har jag alltid haft lätt för att bli sjuk men nu verkar jag åka på allt skit.. Tycker ändå att jag mår rätt hyffsat, klarar ju av att se framåt på ett helt annat sätt nu. Det ser jag som ett gott tecken.. Fast det kanske är sömnen som gör det, får inte sova så mycket tyvärr, men jag har ju nästan glömt hur det var att sova hela nätter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0