usch..

Antar att ni läst rubriken och då fattar att här kommer ännu ett inlägg om hur trött jag är på nånting.. Denna gång är det jobbet.. Måste verkligen komma på nåt annat att göra.. Ja. mår inte bra av att vara här.. Eller så byter vi ut pl och tl så kanske det blir lite bättre.. Tar in nytt folk som inte är ute efter att trampa på andra, sparka på dom som redan ligger, eller helt enkelt stjälper istället istället för hjälper..
Det är fan inte kul att vakna varje morgon med ont i magen för att man måste gå till jobbet.. Här på jobbet föregår mobbing och andra elakheter, men alla väljer att blunda för det... Sånt får mig alla må illa... Tårarna bränner i bröstet.. Jag måste ta mig härifrån...


Kommentarer
Postat av: janet

Du har ju mig Anna! Och jag håller HELT med dig! Nu har jag dragit igång något, och det ska faan slutföras också!

2012-03-08 @ 12:20:09
Postat av: Ida

Lilla vän :-( du har mig också! Även fast jag inte finns på jobbet som din kollega så finns jag här, som din vän <3

2012-03-08 @ 21:17:19
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0