Ever fallen in love?

"...You disturb my natural emotions
You make me feel I'm dirt
And I'm hurt
And if I start a commotion
I'll only end up losing you
And that's worse

Ever fallen in love with someone?
Ever fallen in love?
In love with someone
Ever fallen in love? (Love…)
In love with someone
You shouldn't've fallen in love with..."
 
Har Kia reklamslåten på huvudet... Och har haft det sen i går...

Igår och idag har jag varit duktig och bakat, igår blev det vanlijhorn, kolakakor och en mjuk kaka, typ blandning mellan kladdkaka och moccarutor.. Hittade på lite själv.. Det vart gott iaf..
Och idag har jag bakat bröd, rågsikts kakor.. Och efter lite eget påhittat recept.. Hoppas det blev gott..
Nu kan jag klappa mig själv på axeln och återgå till det vanliga..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0