Inget att skriva...

Har loggat in säkert 10 gånger idag, men lyckas liksom inte få bra orden..
Vet inte alls var jag ska skriva.. Mår inte så bra just nu.. Kan bero på att jag inte röker så mycket och inte äter ordentligt heller.. Det blir liksom för mycket på en gång...  Ska till läkaren på måndag, hoppas hon lyssnar denna gång, för jag orkar inte svälta mig själv länge till..
 
Egentligen spelar det ingen roll hur jag göra, när jag äter tabletterna går jag upp i vikt trots att jag knappt äter.. Jag mår alltså dåligt över viktuppgången och näringsbristen.. Och äter jag inte tabletterna så mår jag dåligt..  då kan jag ju lika gärna sluta med dom... Måste hålla ut till måndag...
 
Skiter i att blogga, han ändå inget att skriva.. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0