Än en gång på bussen..

Sitter på bussen på väg till Nyköping, sjuk som fan.. Hostar och snorar... Stackars alla andra.. inatt höll jag på att kvävas av hostattacker, då insåg jag att jag är rädd för att dö.. Inget ont som inte har nåt gått med sig..
Har haft sällskap hemma.. Stackars människan som delat säng med mig i 2 nätter.. Fick ge bort propavan och stilnoct för att den skulle få sova iaf. För mig blir det inte mycket sömn, hostar verkligen från det att jag lägger mig tills det är dags att kliva upp.. Just nu önskar jag mig sömn...

Hatar att jag måste till Nyköping och träffade läkare och psykologer, kan inte som komma till mig ist.. Bussresan är ju döden.. Men idag ska jag iaf göra nåt kul när jag ändå är där.. Träffa två vänner jag låg inne med..

Var på kryssning i fredag.. Var sjuk redan då, men inte som nu.. Det gick bra, jag överlevde även det.. Och tror jag lyckades lura dom flesta att jag faktiskt är en glad och positiv människa.. Hon som känner mig väl, såg nog igenom min lögn.. Ibland är hela jag en lögn...

I lördags drog jag till stina.. Bästa dagen på länge.. Umgicks med två av dom bästa som finns, två människor som vet vem jag är under ytan.. Vilket gjorde att jag kunde må bra och skratta på riktigt.. Trodde knappt ens det var möjligt längre.. Mådde bra i ett helt dygn.. Söndagen var om möjligt ännu trevligare :) Måste absolut göras om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0