Dåliga tecken

Var väldigt trött igår.. Vaknade av mig själv tidigt i morse.. Fortfarande lika trött.. Dåligt tecken..
Mådde skit, kom på att jag glömde min tabletter igår kväll igen.. Tog morgonmedicin, och lite extra ångestdämpande, upptäckte ett en av mina viktigaste mediciner är slut, trodde det fanns en karta kvar.. Illa..
Har inget nytt recept på dom heller.. Hur gör jag nu? Hade tänkt dricka lite vin ikväll, Det kan jag glömma.. Får nog vara glad om helgen inte slutar på PIVA.. Hatar PIVA.. Vill inte bli inlagd igen.. Vill inte vara borta från min dotter och hästen, det är dom som håller mig vid liv..

Kroppen skakar, hjärtat slår i 200.. Tankarna snurrar... Paniken växer!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget PIVA. Vi håller oss borta därifrån tycker jag. Alla styrka till dej! kraaaam

Svar: Ja usch.. Piva är hemskt.. Bättre att vara hemma..
Anna

2012-10-14 @ 14:22:53
URL: http://incontumaciam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0