mörkgrått...

Livet är inte bara svart, finns dagar som är mörkgrå oxå, men det är utan nån anledning lättare att blogga när jag är nere.. Det är inte för att jag vill att folk ska tycka synd om mig, utan för att jag vill dela med mig av min vardag.. Vill skapa förståelse hos folk i min närhet..
Jag lider av depression, det är en sjukdom.. Många för med den, vissa väljer att dö, andra inte..

Dagen är faktiskt ganska grå, i grått finns det vitt.. Nånstans och nån gång kanske det är min hur att för en sekund få se allt i vitt... Det svarta borde ju blekas med tiden, men blir det nångång vitt då???


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart det ska bli vitt fina. vi får aldrig tappa hoppet! vad skönt att höra att det är lite fler nyanser nu i alla fall :)

Tror du att du lyckas komma på lördag?

kraaaaaaamar i massor

Svar: Klart jag kommer på lördag.. sover hela dan på båten så är jag pigg när jag kommer till dig.. :D
Anna

2012-10-25 @ 16:32:21
URL: http://incontumaciam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0