En snabb uppdatering innan jag ska iväg..

Jag åkte ju sdom sagt till stallet igår kväll.. Mullemedicinen funkade, kände mig bättre, blev mindre orolig.. Kramas och mysa med hästen måste vara det bästa som finns..
Tyvärr fanns det lite saker som irriterade  mig i stallet går, skulle klippa manen, men min sax var borta. Ryktskrapan hittade jag inte heller.. Gör ofta småsaker till en sån stor grej, speciellt när jag mår som jag gjorde igår..
När jag har skrivit färdigt det här tänkte jag cykla iväg till stallet och testa rida, har knappt ridit nånting på fyra månader, känner redan nu hur ont jag kommer ha imorgon. Men det är det värt.. Alla för min guling :P
Ska nog passa på och städa skåpet oxå och se om jag hittar mina borttappade saker...
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vem tar hand om Munin när du e inlagd eller inte mår tillräckligt bra? Samma sak me Isabelle?
Bra att du mår bättre o att den gula vännen hjälper dig :)

Svar: Isabell tog hand om Munin och min mamma tog hand om Isabell..
Anna

2012-09-13 @ 17:43:37
URL: http://mytime85.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0