I vänta på att duschen ska bli ledig..

Alltid när jag mår dåligt blir jag dålig på att äta.. Även denna gång rasade jag i vikt.. När jag blev inlagd åt jag först ingenting.. Tog nästan en veckan innan jag började få i mig mat igen.. Då åt jag halva portioner.. Sen försvann matlusten igen, och ångesten var så kraftig att jag ofta kräktes, vilket betydde att jag inte fick behålla så mycket mat.. Då började dom ge mig näringsdrycker och höll koll på mig så jag iaf fick i mig tillräckligt med vatten..
I samma veva ökade dom min dos ångestdämpande och tillsatte zyprexa.. Det är en stämnings stabiliserande tablett. Då kom sakta men säkert matlusten tillbaka.. Nu har jag gått upp i vikt och väger några kilo mer än jag gör normalt.. Vilket gör att jag känner mig tjock.. Så idag efter att ha ätit bullar och tårta bestämde jag mig på riktigt för att börja träna.. Det var första gången jag var på ett gym, men absolut inte sista.. Jag ska ner i vikt igen men på
ett bättre sett än att svälta mig själv..

Vet inte om jag nämnt tidigare att jag red lektion igår.. Har ridit en gång på fyra månader och då bokar jag en privat lektion.. Det gick bra och jag är nöjd med tanke på hur dåligt skick vi båda två är i.. Har anmält mig till tävling den 6 oktober, behöver bara hitta nån som kan köra.. Har som mål att starta medelsvår till våren... Sen sm i sommar.. Alltid roligare att rida när man har ett mål..


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul med lite roliga mål :)
Sm antar att du menar FjordSM ?
Får du låna Munin då, de e väl i Juli typ?

Har du fått nå pris el datum för att köpa honom ännu?

Svar: Ja det är såklart fjord sm jag menar.. skulle fått låna honom i somras, men då kunde jag ju inte rida.. Har varken fått pris eller datum.. Men jag sa att jag inte ville lämna honom nåt mer.. så vi skulle höras om det...
Anna

2012-09-17 @ 13:25:03
URL: http://mytime85.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0