Läsarantalet ökar..

Sitter på bussen på väg mot Nyköping.. Har varit i vagnhärad och spelat poker.. Trevlig och kul att komma bort från avdelningen en stund.. Men det ska ändå bli skönt och komma tillbaka..

Har många gånger frågat mig själv vad ni vill vill läsa om.. Nu behöver jag inte fundera längre, varenda gång jag har en dipp i mitt mående och jag skriver ut det i bloggen dubblas antalet läsare..
Valde att skriva ut i bloggen och på fb att jag ligger inlagd för att det inte skulle snackas så mycket om det, men det gör det visst ändå.. Jag är inte tvångsintagen och ligger inte heller inne pga missbruk..

Det är när krisen kommer man vet vilka som är ens riktiga vänner. Tack alla ni som visar att ni bryr er.. Alla sms och. besök betyder sååå mycket för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0