Morgonpigg..

Det hör inte till vanligheten att jag är morgonpigg.
Men sen jag låg inne verkar det ha ändrats, nu är jag kvällstrött och morgonpigg.. Uppskattar det, det känns bra att gå upp på morgonen och skicka iväg Bella till skolan. Men idag när det är lördag skulle jag gärna vilja sova lite längre..

Sov bra inatt, nätterna har känts bra.. Ibland drömmer jag konstigt, men inte mardrömmar. Vem vet bolltäcket kanske hjälper..

Dagarna är det lite värre med, bär på känslan av att jag är ensam, fast jag har massa människor omkring mig.. Känner mig otrygg och orolig..

Kommentarer
Postat av: stins.

Det är bra. Rutiner av mat och sömn är A och O.

Och nu när jag är en så satans duktig och präktig moralkärring. Så fortsätter jag på den vägen. Krama på hästen och var social med folk även fast du kanske inte känner för det!

Haha, fy satan för mej :)

Saknar dej. Stoora kraamen.

Svar: saknar dig oxå... Kram
Anna

2012-09-15 @ 11:09:08
URL: http://incontumaciam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0