Rubrik

Kommer inte på nån bra rubrik, det är väl ett tecken på att jag inte vet vad jag ska skriva om.. Bloggtorka...
Kan ju fortsätta där jag slutade sist.. Överlevde den hemska bussresan, till och med utan att få panikångest..
Läkarbesöket gick bra.. Ska börja medicineras mot bipolär sjukdom typ 2.. Läkaren tyckte jag var ett läroboksexempel, konstigt bara att ingen märkt det tidigare.. Har ju ändå mått så här under flera års tid.. Men så är det väl när man inte söker riktigt hjälp..
Efter läkarbesöket gick jag direkt till psykologen. Var trött efter ångesten från bussresan och läkarbesöket, och det var väl på sett och vis bra. Då fick hon se den sidan av mig som jag i vanliga fall bara pratar om..
När jag ändå var i Nyköping passa jag på att träffa min fina vän jag träffade när jag låg inne, vi gick och käkade lunch och kollade i affärer..
Var helt slut när jag åkte hem och som vanligt när jag blir trött rasar världen samman..
Då åkte jag till stallet och red lektion för Lisa, och min ponny var helt jävla underbar... Jag måste ha världens mysigaste ponny!

Känner mig duktig med träningen, har varit på gymmet varannan dag, och dom dagar jag inte varit där har jag tränat hemma.. Känns till och med kul och träna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0