Man måste våga för att vinna

 
Fick naglarna fixade igår.. Dom är så fina och jag är så nöjd..  Undra hur det kommer gå att rida med dom..

Är hemma från jobbet idag, förkyld till tusen. Och jag som ska på julfest imorgon. Hoppas det blir lite bättre. Jag bara ska gå på julfesten. Det enda som stoppar mig är magsjuka...

Psykiskt mår jag inte jag inte heller så bra. Provade sova utan sömntabletter i natt, det blev inte så lyckat :( trodde jag skulle sova bra för jag va så trött, men så blev det inte.. Idag känner jag mig helt slut trots massa timmars sömn.

Jag har bestämt mig för att fortsätta mitt förhållande, jag ger honom en chans och visa att han kan ändra sitt beteende. Man måste våga chansa för att vinna. Han sätts ju på prov redan på fredag, då han ska vara hemma med Bella medans jag är ute. Sen kommer jag åka bort ett par dagar efter julhelgen till en kompis, då kommer nästa prövning.
 
Hoppas verkligen vi fixar det här, jag är inte redo för att bryta upp. Jag älskar honom och vill verkligen att det ska funka.. Vill ju så småningom bilda familj och vara lycklig.. Och jag hoppas att det är menat att det ska vara med honom..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0