Att jag ska vara så jävla glömsk..

Sitter och har allmänt tråkigt, alla jobbar ju på dagarna.

Igår satt jag och letade nyårsklänning på internet, så hittade jag en bild på en tjej som hade grymt snygg frisyr. Tänkte för mig själv att jag vill ha den på fredag när jag ska på julfest med jobbet. Och nu när jag letar efter bilden kan jag inte hitta den, och kan inte minns var jag såg den.. Och inte heller exakt hur den såg ut.. Typiskt mig...
Nån som sett en bild på en tjej med snygg klänning, tuperat och flätat, tvåfärgat hår??

Skulle vilja fixa naglarna också innan julfesten, skickade precis ett mail och frågade om hon har tid innan fredag. Hoppas.. Håll tummarna för min skull..

Beställde en jätte fin klänning som jag ska ha, men den var en storlek förliten, måste hitta en lösning på det. Tror jag kommit på hur jag ska lösa det, måste handla resår och säkerhetsnålar´. Kan man göra det på Ica tro?

Om två timmar ska jag till vårdcentralen med Bella, hon om hem från skolan tidigare idag med kliande prickar på kroppen.. Stackars liten..

Själv mår jag rätt okay, men vet fortfarande inte hur jag ska göra med mitt förhållande. Det är svårt att lämna nån som man älskar. Han har lovat mig att han ska bättra sig och jag tror honom, men jag blir ändå rädd. Känns som jag har hört det förr och den gången slutade det illa.. Jag vet att man inte ska dra alla över en kam, men min hjärna gör det ändå.
Vågar jag chansa på att det inte blir likadant eller värre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0