Psykologbesök

Fuck alla </3 dag......

 
Har precis kommit hem från psykologen, besöket gick mindre bra.. Blev läkare in kopplat och nästan en inläggning.. Istället fick jag en spruta med lugnande så jag kunde åka hem, men jag får inte vara själv och mobila teamet kommer ringa mig några gånger per dag.. Om jag inte sover i natt måste jag åka in, det har jag lovat dom.. Ska prova andra sömntabletter efter som jag inte sover på dom jag har.. Dom här skulle tydligen vara en stämningsstabiliserande tablett som var väldigt lugnande och ångestdämpande.. Blir helt galen utav alla dessa jävla mediciner. Den här skulle jag iaf bara äta tillfälligt nu när jag var i chock/kris..
 
Problemet med mig är ju att min bägare alltid är fylld, så en lite droppe från skiten att rinna över.. Systemet är över belastat.. Det blir kaos helt enkelt..  Vill sova bort resten av dagen och livet.. Men det får man visst inte när man har barn... Orkar snart inte mer... Snälla nån, ge mig styrka att klara min vardag!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0