Jag är bitter och avundsjuk...

... på alla människor som mår bra. Som är lyckliga och vill leva..
 
Har precis varit hos kuratorn och avslutat min kontakt med henne. Slutenvården tycker jag är för sjuk för att träffa nån utanför kliniken, så jag har blivit skickad till öppenvården team två. Har gått dubbelt ett tag, men nu är det slut... Över... Fan vad jag hatar avsked..
 
Nu vill jag bli frisk, känns som jag är på god väg, men det är fortfarande väldigt långt kvar.. Trött på att vara sjuk, vill som normala människor, klara av att ha ett heltidsjobb. Vill byta jobb, men vem vill anställa nån som åker in och ut från psyk hela tiden..Vara glad och kunna ta motgånger på ett vanligt sätt, utan att behöva ligga inne på psyk..
 
En vacker dag kanske min dröm slår in.. Men blir jag lycklig då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0