Morgon...

.. För nån god morgon är det inte..
Igår kunde jag inte sova, då fick dom sova mig med stilnoct, det funkade så länge tabletten verkade, vaknade bara tre gånger då.. Sen vaknade jag tidigt i morse och var klarvaken.. Nu har jag hällt i mig massa kaffe för att inte somna om, så kanske jag kan sova bättre i natt..
Hade ju som jag sa en dålig dag igår och bristen på sömn gör att idag känns inte mycket bättre..

I helgen är det bröllop, min lillasyster ska gifta sig.. Det ska bli kul.. Jag ska vara tärna, känns skitspännande..

På fredag har jag ansökt om dag perm, då ska jag åka och kolla på fjordSM.. Skulle ju helst vilja tävla själv men så blev det inte..

Nu ska jag sitta och vänta och se om det blir läkarsamtal idag.. Måste komma ihåg och fråga om läkarintyg till jobbet och fk så jag får lite pengar denna månad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0