Borde sova, men jag bloggar ist..

Som rubriken säger borde jag sova, men det är inte alltid så lätt.. Dumma sömn och förstöra mitt liv.. 

I morse var jag och tog cellprov, obehagligt, men det gick bra. Sen gick jag på stan med mamma, köpte ingenting. Det måste vara rekord. Kan bero på att allt är så dyrt i Trosa.. Men jag var och bokade tid för syntest till körkortstillståndet och hämtade ut medicin.. Så nån nytta har jag gjort idag..

Efter det var det dags att åka till stallet.. Tandläkaren kom till Munin.. Hans tänder såg fina ut och han tyckte dom var riktigt fina med tanke på hans ålder.. Det kändes bra att höra..  

Mitt mående är väldigt stabilt just nu, vilket känns skönt.. Kommer jag vara ihåg mina mediciner så rullar dagarna på. Långsamt med framåt.. 

På måndag tänkte jag börja jobba.. Eller ja, pröva gå till jobbet på bestämda tider.. Det blir två timmar om dagen till att börja med.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0