Vad trött jag blir...

Här om kvällen skrev jag ett inlägg från mobilen, som helt plötsligt bara försvann.. Det handlade om hur jag mår nu.. Och nyss skrev jag ett inlägg som också bara försvann. Irriterande..

Skickade just Bella till trossen för att handla saffran och mandelmassa, så vi kan baka lite.. Hon har varit hemma från skolan idag med ont i halsen.. Så vi båda är lite rastlösa..

Jobbade i morse, det är nästan ett halvår sen jag var på jobbet sist... Kändes riktigt kul att vara tillbaka, och få en sysselsättning på dagarna igen.. Hoppas hoppas hoppas det håller i sig och att jag fortsätter må så här okay, så jobbet blir en vardag igen.. Är ju så fruktansvärt tråkigt att bara vara hemma hela dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0