woow

Jag hade dubbel så många läsare som vanligt igår, vad beror det på?

Dom flesta som läser mig blogg, vet att jag rider lektion varannan torsdag, denna vecka är egentligen Bellas tur, men jag ska tävla på söndag så vi har bytt.. Dessutom kunde inte Lisa på torsdag så det är flyttat till idag.. Nu har jag nåt att se fram emot.. Längtar alltid till mina träningar. Det är så kul och rida lektion och lära sig massa nytt varje gång, träna på saker man redan kan som man kan bli ännu bättre på och framför allt känna resultatet i slutet av lektionen... Underbart!

Idag ska jag bege mig till Nyköping en sväng, besök hos psykologen och sen tänkte jag gå på stan en stund. Har hittat en kjol jag vill köpa.. Om jag känner mig själv rätt så blir det säkert nåt till dom andra också.

Idag mår jag bättre än igår, kanske för jag vet att jag har nåt att se fram emot och dessutom ska jag till psyk och snacka ut om allt skit som snurrar i mitt huvud..

Apropå gårdagen inlägg, så var det inte alls så att jag längtade efter att bli av med Patrik utan att jag längtade efter egen tid. Nu när han varit arbetslös och jag sjukskriven så har vi liksom inte varit ifrån varandra överhuvudtaget på flera månader. Jag är sån som måste få tid för mig själv och framför allt få sakna för att uppskatta att ses..
Sen blev inte dagen som jag ville pga av småsaker som händer. Störde mig mest på ett samtal med Halebop.. Tyvärr får småsaker hela min dag att rasa samman.. Något jag verkligen måste jobba med..

Jobb ja, snart är de dags för mig att börja jobba. Och jag har redan börjat må mycket sämre, men denna pratar jag och psykologen om det redan nu. I vanliga fall brukar det komma några dagar innan det är dags, men nu kom det två veckor innan. Mardrömmar, ångest och rädsla... Men denna gång ska inte ångesten få styra, jag ska börja jobba. Jag vill ju verkligen, det är tråkigt att vara hemma hela dagarna, ingen annan är ju hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0