Jag saknar..

Jag saknar en riktig vän, känns som alla försvunnit.. Det är säkert mitt fel oxå, jag orkar ju inte höra av mig till folk. Och folk tröttnar ju på att alltid höra om mitt dåliga mående..
Idag saknar jag en vän, nån att ringa och snacka med när livet känns pest.. Nån att gråta med och skratta med.. Nån att göra massa saker med..

Tidigare idag behövde jag verkligen nån att gråta med, men när jag gick igenom telefonboken hittade jag ingen, ingen jag kände skulle orka lyssna och stötta mig i allt skit som händer.. Jag var dum idag och behövde nån vid min sida som kunde tala mig till rätta och lugna ner mig. Men i stället grät jag och tyckte synd om mig själv.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0