Nervös inför samtal..

Sitter som vanligt på Nyköpingsbussen på väg till psykologen.. Hatar dessa bussresor, men nu börjar det ändå kännas bättre, jag är inte alls lika rädd för folket..  
Idag är jag nervös för läkarsamtalet jag ska ha imorgon, tänk om dom inte sjukskriver mig för den tiden jag varit hemma, vad händer då? Hoppas på att bli sjukskriven heltid sen 2 veckor tillbaka och några veckor framåt.. 
Jag oroar mig säkert i onödan. Det är ju ändå psykologen som fixat tiden till mig för hon tycker jag ska vara sjukskriven. Hon tycker inte jag är redo för att jobba just nu. Han så mycket annat jag måste ta itu mer.. 

Är stallfri idag.. Har äntligen hittat en medryttare.. Hoppas bara ponnyn håller sig i skinnet så hon stannar kvar oxå.. Han kan ju ibland bli lite tuff när han testar dom.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0