Ännu en morgon..

Mornarna är nog värst.. Då börjar den långa hemska dagen.. Men måste hitta orken att ta sig upp ur sängen. Känns hemskt. Hemskt även fast jag vet att jag ska åka och hämta våran nya katt och åka och rida.. Har ju egentligen ingen ork till det. Men jag måste försöka för innerst inne vill jag. 
 
Träffade läkaren precis. Blir varannan dag permission denna vecka och det har jag valt själv. Ska ju tävla på söndag så hästen måste hållas igång lite..
Har inte så stora förhoppningar på tävlingen. Han har ju vilat nästan 4 veckor.. Men jag måste göra det. För jag vill det innerst inne.. 
 
Läkaren och jag pratade utskrivning nästa vecka.. Det känns sådär, men jag tar en dag i taget nu.. Så hoppas vi på att jag hunnit bli redo till nästà vecka. Det är ju trots allt en vecka kvar. Mycket kan hända efter tre nätter hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0