Dag perm

Sitter i bilen på väg hem på perm.. Känns skönt att få komma hem några timmar.. Träffa familjen lite och kanske hinna pussa lite på hästen.. Syrran skulle rida idag, men jag åker nog förbi och säger hej till honom.. 

Känns både läskigt och skönt att komma bort från avdelningen.. Läskigt att möta världen, men skönt att andas friluft.. 

Har inte så mycket planer för dagen. Det borde jag egentligen ha för att permissionen ska bli så bra som möjligt, men jag provar att ta det som det kommer..

Så fort jag kommer utanför avdelningen kommer flykt känslan. Jag tänker på att åka utomlands och flytta och sånt som göra att jag hela tiden är på väg.. Istället för att vara i nuet.. Nuet är för jobbigt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0