I väntan på posten

Känns så skönt att få vara hemma.. Njuter av varje sekund.. Bara kunna ägna mig åt hästen och göra saker jag vill utan att behöva vara inlåst, fråga om lov eller inte kunna göra nåt för det finns inget att göra.. 
 
Sitter och väntar på att posten. Har beställt ett bett till Munin.. Hoppas, hoppas, hoppas det kommer idag, vill så gärna ha det på söndag.. 
 
Måste ta mig ork och prova mina vita ridbyxor, misstänker att jag inte längre kommer i dom.. :( Kanske måste panik åka till hööks idag, men jag väntar tills posten kommit om bettet inte hinner komma..

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Kom den med posten?

Svar: Orkade inte vänta, åkte till hööks och köpte ett så skickar jag tillbaka den andra. Skulle ändå in och köpa ny kavaj..
Anna

2014-02-21 @ 12:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0