Mest häst..

Jag har sån hemlängtan.. Börjar känns som jag är klar här.. Så istället för att ta varannan dag permission ändrade jag till lång helgs perm.. Så idag åker jag hem och stannar tills på söndag.. Det borde gå bra eftersom jag har tävlingen på söndag att koncentrera mig på..
 
Tävlingen ja, undra hur det kommer gå, jag har iinte ridit på ordentligt pp fem veckor. Har inte så stora förhoppningar.. Men hoppas ju såklart att jag rider över 55% i LA1 så jag får ett kval till..
 
Idag är det Lisa träning.. Ska bli så kul.. Sista träningen innan söndag.. Hon rekommenderade att jag skulle rida honom på ett annat bett, så det är beställt nu.. Hoppas verkligen det kommer innan söndag.. Skulle ju vara guld om det kom redan idag, så jag kan träna med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0