Perm och socmöte

Är hemma på permission.. Kom hem igår. Och hann med att rida lektion på min älskade ponny.. Det gick bra som vanligt.. Han är så duktig och arbetsvillig.. Andra anledning till att jag åkte hem var för att jag skulle på socmöte idag.. Någon har anmält mig till soc.. Gjort en orosanmälan för att jag har intoxat, har ett självskadebeteende, är självmordbenägen, ligger inne, lever i ett destruktivt förhållande, är sjukskriven och dricker för mycket..  Så imorse varhajp på möte och förklarade hur det egentligen ligger till. Mötet gick bra.. Och hon sa precis som jag, att jag får den hjälp jag behöver just nu..
 
Personen som anmält mig vet att jag bloggar om hur jag mår, därför valde jag att lösenordsskydda bloggen ett tag..  Tyvärr kommer jag tappa massa läsare på den, men målet med min blogg är att jag ska få skriva av mig..  Sen vet jag ju att jag har andra läsare som läser som lever som jag, vi stöttar varandra genom fina kommentarer och det kommer jag förlora nu.. :( det känns tråkigt. 
 
Har träffat en tjej inne på psyk. Vi kan prata med varandra men spelar mest kort. Det känns skönt att ha lite sällskap där inne.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0