Skit läkare

Idag är jag arg.. Träffade läkaren på fm och han tjatade om maten. Jag vill inte att någon tjatar på mig. Det blir inte bättre. Men eftersom det är sånt jävla tjafs nu så skiter jag i näringsdryckerna.. Jag får helt enkelt klara mig utan dom. Så kan läkaren och personalen sluts journalföra vad jag äter.. Det ger mig ändå bara ännu men ångest. 

När jag blir så här arg på läkaren längtar jag hem. Jag hatar honom och har gjort sen vi träffades förstå gången.. Varför kan jag inte få en annan läkare?? Nästa gång jag träffar honom ska min psykolog vara med, hoppas han visar upp samma sida av sig själv då, så hon får se vad jag pratat om.. 

Fattar inte hur han kan få vara kvar som läkare.. Vet ingen som gillar honom.. Han är en riktig jävla skitstövel.. Jag gillar inte och prata skit. Men det är väl inte skitsnack när man säger det till personen o fråga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0