Söndag=trött

Träffade en dietist i veckan.. Vi gick igenom hur jag skulle göra för att sluta gå upp i vikt. Fick massa bra tips som jag faktiskt inte tänkt på, jag har ju liksom inte behövt tänka på vad jag äter innan jag började med tabletter..  
 
Hade läkarsamtal i veckan oxå.. Började planera lite för utskrivning, även fast det inte är dags än.. 
 
Veckan som kommer, ska jag försöka ta fler permissionen men inte så långa tyckte personalen.. Vi får väl se hur jag löser det på nästa sett.. 
Just nu är jag för trött för att planera.. Kom tillbaka till avdelningen vid strax efter 4.. Sen dess har jag bara legat i sängen, förutom när jag var uppe och åt middag och kvällsfika.. Hela slut efter att ha haft perm och ridit.. Märks att man inte gör så mycket här.. 
 
Imorgon är det måndag och ny vecka.. Då är det 4 veckor sen jag kom till sjukhuset.. Fasen vad tiden går fort.. Jag vill hem nu, men är inte redo för det riktigt ännu.. 
Imorgon ska jag till psykologen och även träffa läkaren.. Så imorrn på dan är det fullt upp.. Efter läkarsamtalet är det väl dags för nytt schema..
men eftermiddagen brukar vara lugn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0