Uppdatering om tävlingen

Ridbyxorna kom jag såklart inte i.. Och inte kavajen heller, så det blev en vända till hööks och köpa nu tävlings utrustning.. 
 
Tävlingsdagen började med att jag försov mig.. jag tänkte gå upp via halv sju typ, men Bella väckte mig kvart i åtta..
Allt hinns med ändå och vi kommer i väg i tid.. 
Väl framme hittar jag inte min nummerlapp.. som tur är får jag låna en..
och när jag börjar rida fram lossnar en knapp på nya kavajen.. Och sen lossnar en till.. Fick laga den med stripes..  
Det började då kännas som att det inte var meningen att jag skulle komma till start.. 
Men trots allt som jävlades kom jag till start och red ihop 60% i båda klasserna..  Nöjd med det, speciellt men tanke på hur lite jag ridit på sista tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0