Ångesten håller mig nere..

Idag skulle jag egentligen ha åka till psykologen, men hon är sjuk. Jävla dum dag att vara sjuk på. Jag har ju massor att prata om.. 

Ångesten vägrar ge med sig och jag börja känna mig riktigt sliten.. Gör inte mycket annat än ligger, men ändå tär ångesten på mig..  Får ingenting gjort.. 

Loggade in på försäkringskassan igår och såg att det kommit in ett nytt läkarintyg. Jag är sjukskriven på heltid igen.. Igen, jag som skulle upp i tid.. Jag har inte längre råd att leva på sjukpenning. Men just nu har jag inget val. Jag klarar inte att gå till jobbet i mitt skick.. Och eftersom jag varken orkar laga mat eller något annat så kostar jag inte så mycket just nu.. Äter bara när Patrik fixar mat.. 

I helgen orkade jag inte ens hålla humöret uppe när jag träffade min vänner. Kände själv hur jag inte hängde me i Snacket och hur jag sitter fast i min deppression.. Ångesten håller mig nere och jag kan inte skratta hur mycket jag än vill.. 

 Känner mig så ensam. Jag vet att jag har människor som bryr sig om mig men ändå kan jag inte ta till mig det.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0