Ett morgon inlägg som vanligt..

Kaffe- check.
Så nu jag jag lite vaken iaf.. Har hunnit med att prata med Patrik i telefonen.. 

Hela min kropp skakar av ångest.. Måste ta mig in i duschen. Det var ju nåt jag lovade mig själv. Att iaf göra i ordning mig varje dag, sen om jag inte göra nåt mer så är det ändå bättre än vad senaste månaden hemma varit, då jag endast klev upp för att röka.. Enda dagarna jag klev upp och gjorde i ordning mig var när jag skulle till psykologen..  

Har lite samtal som jag måste ringa idag. Och det måste jag göra så min oro släpper. Efter det kanske jag kan fokusera på varför jag är här..

Jag ligger nog inne för att det blir för mycket för mig.. Det är kaos i hjärnan.. Vilket resulterar i ångest.. Ångesten blir impulser jag inte kan styra.. Och då blir livet kaos.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0