Idag är det svart med ljuspunkter

Imorse vaknade jag upp med ångest igen. Försöker att inte äta någon theralen med vi får se hur det blir. Tror det är för att jag skulle försöka jobba idag.. Men nu blev det inget jobb.. Måste iaf ta mig iväg och städa idag och sen tänkte jag försöka till mig till gymmet igen. Håll tummarna för att jag lyckas.. 
 
Ikväll blir det stallet. Märkligt nog går stallet bra. Tror det är för jag känner mig så trygg med min älskade guling. Idag är det lektionsridning, det ser jag alltid fram emot. Vet inte än om det blir jag eller Bella som rider men det är lika kul ändå. Gillar att titta på när min lilla tjej utvecklas massor. 
Ännu har hon blivit riktigt duktig och rider munin i form större delen av passet.. 
 
Ponny gillar snön och är hur pigg och glad som helst att rida, det är jättekul.. Full fart framåt och jobbar på som aldrig förr..
 
Åter till ångesten. Är nere i det stora svarta hålet just nu. Och här är allt verkligen bara svart. Men idag ser jag några få ljusglimtar. Lektionen ikväll och om en månad får jag en till liten kisse.. Balder ska få en liten flickvän
 
 
och jag sa få en till liten mysig lurvtuss och gosa med.. 
 
Sitter och väntar på att en läkare ska ringa upp mig.. Men jag lär få vänta, dom är typ fullbokade. Behöver två läkarintyg från honom. Ett till jobbet/försäkringskassan och ett till körkortet. Vore kul att få börja övningsköra och helt underbart att ha ett körkort. Då skulle jag kunna hänga i stallet hela dagarna. För där mår jag bra. 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle Gawronska

Fin bild!

2014-01-19 @ 23:29:49
URL: http://michellegawronska.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0