Nattligt inlägg

Svårt att komma till ro, svårt att somna in.. Tog Theralen för att somna lättare, men det gick inget vidare.. :( Har lite ångest så här på kvällskvisten.. Har suttit och skrivit ner massa citat jag tycker är fina. Funderar på att göra tavlor av dom. Men vi får se. 

Har en oros känsla i hela kroppen, känns som något är fel..  Men vet inte om det är så, kanske bara är vanlig ångest.. Kan bero på att jag pratat ovanligt mycket men personalen idag. Gillar ju inte och öppna mig för folk.. Men ibland rinner bägaren över, då måste man.   

Lite skit har hänt sen jag kom in och då var jag glad för att jag redan var här inne. För det är en sak som skulle kunna få bägaren att rinna över och då skulle jag förmodligen hamna här ändå.. Att folk inte bara kan bry sig om sig själva och skita i andra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0