Smartskaft.

Blev väckt i morse.. Och det hör inte till vanligheten, jag brukar alltid vakna innan väckning.. Har sovit bra inatt.. Kan kanske bero på att jag fick in mitt bolltäcke igår..

Fick träffa läkare idag igen. En jätte trevlig läkare som bara ville veta hur det var med mig och så.. Hon tyckte jag gjorde rätt i att stanna kvar över helgen..  Det är nog lite tidigt att åka på nattperm redan.. 

Patrik var inne en stund på em. Längtar allt hem när han varit här.. Vill hem till min familj och mina djur.. 
Vi gick på stan. Jag hade tänkt köpa kuddar, för det är nåt vi verkligen behöver nya.. Men jag mitt smartskaft glömde det och köpte massa annat i stället.. Jag som hade tänkt ha en kudde här som extra kudde. För kudden man har här pyser i en kvart den är den platt som en pannkaka.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0