Sovmorgon idag

Idag fick jag sovmorgon.. Sov till halv 10, men  vaknade först vid halv 7 och var upp och rökte... Idag är en mindre bra dag.. Känner mig allmänt låg. Fick inte i mig nån frukost och knappt ingen lunch.. :( 

Har lite planer för dagen, ska träffa en kompis och fika. Ligger och väntar på att han ska höra av sig.. Men det blir kanske inte förrän han slutat jobbet vid 14.. Fram tills dess kommer jag nog bara ligga i sängen.

Det är tomt här inne.. Märks att det är helg. alla är upp men besök eller på permission.. Jag sa att P att han inte skulle komma in idag.. Blir för det första väldigt dyrt och för det andra får jag sån hemlängtan när han kommer.. Saknar honom och Bella. Saknar att må bra, saknar hästen och katten.. Måste ta mig hem nån dag och träffa dom.. Men vart för man den orken ifrån.. 

På torsdag ska jag iaf försöka rida lektion om inte Bella vill rida. Då får jag ju träffa hästen.. Och sen åker jag nog hem och stannar till lördag om det känns okay.. 

Kommentarer
Postat av: MissManic

Så du är också inlagd :( Hur länge har du varit det..? Själv kom jag in den 13:e januari men vet inte om jag är redo att åka hem än.
Jag kan ju inte förlita mig på personalen hur länge som helst, men är jag redo att stå på egna ben tro?

Svar: Ja jag är oxå inlagd, sen i måndags. Känns sådär.. Men jag vet att det är rätt.. Klarar inte av att ta hand om mig själv just nu.. Blir bara fel hemma, kom inte pga Intox och självskada..
Ta den hjälp du får. En dag kommer dina vingar att bära dig igen
Anna

2014-01-25 @ 15:08:10
URL: http://missmanic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0