Tårar, piller och ångest

Idag är en jobbig dag, tårarna har runnit. Men jag vet inte ens varför. Det gör bara så jävla ont i mig.. Massa piller har det blivit.. 
Jag som inte gråter, varför grät jag idag? Vad fick mig och gråta? 

Blir det inte bättre har jag lovat min psykolog att lägga in mig. Är det därför jag gråter? Jag vill in, men ändå tänker jag på Bella. Hon vill inte att jag ska åka in. 

Hur gör man när man planerar inläggning? Jag har aldrig gjort det. Har liksom alltid kommit in akut.. Oftast med ambulans. Sen har nån snäll stackare fått komma in med kläder efter. 
Hur känns det att packa en väska och veta att man kanske inte kommer hem på några veckor.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0