Tyck inte synd om mig..

SkRev precis ett inlägg som försvann, funderar stark på att flytta min blogg.. Är så sjukt jävla mycket strul på denna sida..
 
Nu bloggar jag från plattan ist i hopp om att det kommer gå bättre..
 
Igår var jag och hälsade på mitt nyfödda kusinbarn igår.. Gu så liten och söt hon var.. Nu blev jag sugen på att skaffa en egen.. :) 
 
Patrik besiktigade bilen idag och med våran tur gick den så klart inte igenom, vi kommer aldrig komma ikapp med ekonomin, är det inte bilen så är det hästen som kostar extra.. Och julen och födelsedagar.. Utlandsresan vi tänk åka på i september känns jävligt långt bortajust nu.. Men jag SKA åka så är det bara, om jag så får leva på vatten i flera månader.. Nää så illa är det inte, men det känns så tråkigt att alltid ha nåt som begränsar. Vi har ju såklartointelligent obegränsat med pengar men vi har pengar så vi klarar oss om inte mina mediciner kostar över 1000 kr på en månad och bilen går sönder, hästen måste till tandläkaren.. Ja ni förstår..  Alla våra sparpengar tog slut när en var arbetslös och den andra sjukskriven.. Sen dess har vi inte lyckats komma ikapp..
 
Imorn ska jag börja jobba efter några veckors ledighet, det känns sådär. Min vikarierande läkare ökade min arbetstid till halvtid och jag tror inte min ordinarie läkare skulle hålla med om det.. Men jag vill inte ringa och tycka synd ommig själv så jag tänker testa innan jag ringer.. 
Men jag måste erkänna att jag är nervös för jag är inte alls redo ännu. Planen var ju att jag skulle få ordning på sömnen innan det var dags att gå upp i tid. Där är vi inte ännu. Tyvärr :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0