Dags att börja jobba kanske..

Vad gör man om dagarna egentligen?? Inte ett skit.. Nackdelen med att inte jobba är att man kommer inte igång på morgonen..  Går ju upp tidigt så Bella kommer iväg till skolan sen blir jag bara sittande typ framför datorn och gör inte ett skit.. Vissa dagar går vi och tränar eller åker till stallet, det blir oftast bra dagar, men idag är det Lisaträning. Det betyder att jag inte kan åka till stallet nu, och jag har ingen lust att gå till gymmet och trötta ut mig så jag inte orkar rida sen.. Vad kan man då hitta på?
Borde kanske rycka upp mig och städa lite. Men det är ju sååå tråkigt... Behöver dammma, men damma är det absolut värsta som finns... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0