En liten uppdatering..

Händer inte så mycket i mitt liv just nu som ni kanske märker.. 
Men jag gillar det.. Det betyder ju att jag får tid över till att må bra, för det gör jag nu.. 

Det känns bra, livet rullar på och jag hänger me. Det är svårt att beskriva, man måste uppleva det för att förstå.. 

Ridningen går bra, vilket oxå gör mig glad.. Har en tävling planerad i slutet på april, hoppas då jag klarar sista kvalet till Fjord SM i sommar. Annars har jag spanat in några reservtävlingar..Kommer säkert åka på fler tävlingar även fast jag är färdig kvalad. Vi behöver ju erfarenheten och sen är det ju kul oxå.. 

Har börjat övningsköra lite oxå.. Nu ska jag fan ha mitt körkort.. Så stackars Patrik slipper köra runt mig över halv Sverige när jag ska någonstans.. Tycker om jag får säga det själv att det går ganska bra.. Men det är svårt.. Och jag som har bestämt mig för att ta BE... Haha hur har jag tänkt??.. Men jag ska fixa det.. 

Ikväll ska vi ut och äta med mna föräldrar. Det sska bli kul, har inte träffat dom så mycket på sista tiden, då jag jämt är i stallet känns det som... :P 



Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Intressant blogg verkligen. :) Jag måste bara berätta om ett kosstillskott som heter FitLine, det hjälpte mig mot min depression och ångest(fast antidepressiva och ångestmedicin inte gjorde det.) Jag har endast positiva erfarenheter av fitline! Jag skriver om det i min blogg här om mina erfarenheter : http://miassecrets.blogg.se/

Här kan man köpa FitLine produkter:

http://www.pm-international.com/shop/?action=quickorder&s_id=180&cid=203&c_id=5045&TP=6235105

Jag skriver detta till dig eftersom att kosstillskottet hjälpte mig och det ger dig energi och gör att du orkar göra mer saker och fokusera bättre! Vill bara hjälpa dig! :)

Jag önskar dig all lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0