Ett tag sen sist

Nu var det ett tag sen jag bloggade..
Har inte hittat på nåt kul att skriva.. Men kan passa på att berätta att jag är utskriven sen i måndags.. Det känns hur bra som helst..  Dock har jag varit trött och lite orkeslös, men jag hoppas det bara är ovana att behöva sköta barn, hem, häst och alla dom andra djuren.. 

Nu har jag bestämt mig för att börja träna och sätta igång hästen ordentligt.. Hoppas motivationen till att sluta röka kommer tillbaka. Just nu är cigaretterna en trygghet och vän. Det låter konstigt men så är det.. Men jag tror sluta röka tankarna kommer tillbaka när jag inser att konditionen begränsar min träning.. 

Idag kommer hovslagaren och ska plocka bort vinterskorna på min kuse.. För vintern är väl slut nu?  

Efter det är det öppethus på skolan..  Det känns lite läskigt med allt folk.. Men jag hoppas det ska gå bra.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0