min lilla kanin fick somna in..

Blivit dålig på att blogga på sista tiden.. 
Ska försöka bättra mig.. Får lite klagomål då och då :P

Så vad har hänt på sista tiden??
Här om dan var jag tvungen att ta bort en av mina kaniner.. :( Det liksom tappade balansen, och till slut blev den som förlamad i ena sidan.. Så i måndags när man var hos veterinären med den rekommenderade dom att vi skulle ta bort den.. Ville inte se den lida mer så vi beslutade rätt fort att han skulle få somna in... Hon somande så fridfullt i min famn.. 
 
På kvällen var jag och Patrik på körskolan och gick handledarkursen.. Så snart får jag börja köra lite..  det ska bli kul.. Va ju så länge sen sist.. Har du bara kört lite på grusvägen på sista tiden.. 
 
Mitt mående är helt okay, jag känner mig starkare än jag gjort på länge och kan till och med vara glad.. Men ändå kändes det skönt att få gråta när vi tog bort kaninen.. Så vet jag att dom känslorna funkar oxå.. Ser det som ett tecken på att jag mår bra. Jag har tillgång till fler känslor.. Positivt.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kram

2014-03-19 @ 16:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0