Det var verkligen länge sen.

Borde kanske börja blogga igen. Finns så många människor omkring mig som jag inte orkar hålla kontakten med, men som ändå vill veta hur jag mår. 
Just idag är en bra dag. Jag har kunnat slappna av då medryttaren tog hästen. Bästa känslan ever. Stallfri. Det händer inte ofta. Men det kommer bli allt oftare. Tack för det !!!! 
Som många redan vet, så letar jag foderhäst. Då jag inte riktigt hittar hem på Felix. Vilket jag tyvärr inte verkar göra på nån annan heller. Känns som jag söker en lättriden Munin.. Mm och det är ju lätt att finna. När det ska helst ska stå i Sörmland,  vara häst och välutbildad.. Jag letar.. Kommer nog aldrig hitta en häst som duger åt mig.. Det finns ingen Munin i hästformat som är snäll.. 
Saknade kuse... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0